Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Kristýna Šmalclová
Bc. Kristýna Šmalclová
Bakalářská práce
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje návrh eventu pro firmu Cafe & Company, která má hlavní sídlo ve Fortaleze, v pátém největším městě Brazílie. V této práci je sestaven plán pro uspořádání eventu “Coffee Night”, zaměřený na majitele kaváren a restaurací. Tento plán zahrnuje veškeré event marketingové aktivity spojené s eventem. V první části je definována teorie event marketingu, druhá část obsahuje již …víceAbstract:
This bachelor`s thesis contains a proposal for the realization of the event for the Cafe & Company, which has its registered office in Fortaleza, Brazil. The plan for the arrangement of the event “Coffee Night”, is for the future business partners, was compiled in this document. This plan includes all event marketing activities associated with event. In the first part of this work are defined theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bx2kb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Návrh komunikační kampaně na event marketingovou akci
Tereza Plačková -
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková -
Event Marketing a jeho využití v praxi
Valérie Nadrchalová