Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s. – Mgr. Petra JUREČKOVÁ
Mgr. Petra JUREČKOVÁ
Master's thesis
Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.
The Strategy of public relations in Servis Climax Ltd.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a. s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o …moreAbstract:
This theasis deals with a field of public relations, both on the theoretical level and practi-cally with the example of Servis Climax Ltd. The aim is to analyse public relations in this company and to consider current condition and propose changes. The theoretic part of this work is based on the literature that deals with this problem. It explains the basic principals of public relations. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7548
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUREČKOVÁ, Petra. \textit{Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/x1mf26/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JUREČKOVÁ, Petra. Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský