Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Moravský Peněžní Ústav – Bc. Jana HOLÍKOVÁ
Bc. Jana HOLÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Moravský Peněžní Ústav
The project of implementation of CRM system into a company called Moravský Peněžní Ústav
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků systému CRM do společnosti Moravský Peněžní Ústav. Cílem projektu je utváření a udržování kvalitního, profitabilního vztahu s klienty a zajištění jejich obsluhy na velmi vysoké úrovni. V teoretické části popisuji podstatu a strategii systému CRM, zásady řízení vztahu se zákazníky a nedostatky systému při jeho zavádění. Analytická část obsahuje …víceAbstract:
This master thesis deals with the topic of Customer Relationship Management. The goal of this paper is to advice and implement items of the CRM system into a company called Moravský Peněžní Ústav. The main goal of the thesis is a formation and a maintainance of top profitable relationship with clients and ensurance of a high standart of their attandance. The thesis consists of three main parts {-- …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÍKOVÁ, Jana. Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Moravský Peněžní Ústav. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane