Bc. Tomáš Bajtler

Master's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace

Proposal and the evaluation of marketing campaign by using the tools of integrated marketing communications
Abstract:
V diplomové práci jsou jako teoretická východiska popsány a definovány vybrané nástroje integrované marketingové komunikace potřebné pro správné pochopení a naplánování marketingové kampaně v praktické části závěrečné práce. V aplikační část je zaměřena na vytvoření marketingové komunikační kampaně konkrétní společnosti s cílem vytvořit příznivější prostředí a zvýšit její ekonomické výsledky a etablovat …more
Abstract:
Theoretical part describes selected defined tools of integrated marketing communications which is necessary to understand the process of creating the marketing communication campaign in the practical part. Applied part is focused to create a particular marketing campaign for specific company in order to create a more favorable environment, increase its financial performance and establish brand position …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní