Bc. Tomáš Bajtler

Master's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace

Proposal and the evaluation of marketing campaign by using the tools of integrated marketing communications
Anotácia:
V diplomové práci jsou jako teoretická východiska popsány a definovány vybrané nástroje integrované marketingové komunikace potřebné pro správné pochopení a naplánování marketingové kampaně v praktické části závěrečné práce. V aplikační část je zaměřena na vytvoření marketingové komunikační kampaně konkrétní společnosti s cílem vytvořit příznivější prostředí a zvýšit její ekonomické výsledky a etablovat …viac
Abstract:
Theoretical part describes selected defined tools of integrated marketing communications which is necessary to understand the process of creating the marketing communication campaign in the practical part. Applied part is focused to create a particular marketing campaign for specific company in order to create a more favorable environment, increase its financial performance and establish brand position …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní