Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o. – Iulia Ivancevscaia
Iulia Ivancevscaia
Bakalářská práce
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Companies' web presentations at the example of DEVIDENT s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na příkladu analýzy webu DEVIDENT s.r.o. ukázat, jak by měly společnosti postupovat při tvorbě svých webových prezentací nebo při vylepšování již existujících webových stránek. První kapitola je věnována vysvětlení pojmu internetový marketing a vymezení jeho výhod a nevýhod. Druhá kapitola se zabývá postupem při tvorbě webové prezentace a klíčovými zásadami úspěšného …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to show how companies should act when creating their web presentations or improving existing websites at the example of DEVIDENT s.r.o. The first chapter is dedicated to explaining the concept of internet marketing and its advantages and disadvantages. The second chapter analyzes the process of creating a web presentation and key principles of a successful website …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49914
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49914
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout