Význam personálního marketingu pro získávání a stabilizaci zaměstnanců – Bc. Lenka Doležalová
Bc. Lenka Doležalová
Diplomová práce
Význam personálního marketingu pro získávání a stabilizaci zaměstnanců
Importance of personnel marketing for the acquisition and retention of employees
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam personálního marketingu z pohledu zprostředkovatelů práce při získávání a stabilizaci uchazečů o práci. Veřejný sektor je zastoupen Úřadem práce ČR a soukromý sektor zastupují agentury práce. Prostřednictvím analýzy současného vývoje trhu práce, srovnání komunikačních kanálů, registrace uchazečů, inzerování volného pracovního místa a poskytování dalších služeb u zprostředkovatelů …víceAbstract:
The thesis examines the importance of personnel marketing for the acquisition and retention of job seekers. The public sector is represented by the department of labour and the private sector by commercial job agencies. A SWOT analysis is made on the basis of current labour market trends and comparison of communication channels, registration of candidates, job offers and other services provided by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Získávání zaměstnanců a krize na trhu práce
Tereza Holeckova -
Proces získávání zaměstnanců v mezinárodním prostředí
Levon Airapetian -
Hodnocení procesu získávání zaměstnanců na Ministerstvu financí
Nikola Krajzlová -
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Elektroporcelán a.s.
Romana Rampasová -
Nové trendy v získávání zaměstnanců
Denisa Eckertová -
Nové trendy v získávání zaměstnanců
Petr Eber -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci
Lucie Havlová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová
Název
Vložil
Vloženo
Práva