Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti – Ronald Steiniger
Ronald Steiniger
Bachelor's thesis
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Abstract:
Bakalářská práce se ve své první části věnuje marketingu obecně a rozebírá základní pojmy spojené s tímto odvětví. Jako je například korporátní identita a s ní spojené pojmy. Dává zde jako příklad různé značky které jsou nám blízké aby jsme si na nich mohli ukázat principy zmiňované ve výsledné práci. Vysvětluje nám jaká je psychologie barev, kterou si často ani neuvědomujeme. Jak nás povědomě mohou …moreAbstract:
The first part of this bachelor thesis focuses on the surface level analysis of marketing and discusses the basic concepts associated with this industry. For example, corporate identity and similar concepts. There are examples of various well known brands, for better understanding of principles mentioned in the final work. This explains the colour psychology, which we often cannot even notice. Subconsciously …moreAbstract:
Bakalárska práca sa vo svojej prvej časti venuje marketingu všeobecne a rozoberá základné pojmy spojené s týmto odvetvím. Ako je napríklad korporátna identita a s ňou spojené pojmy. Dáva tu ako príklad rôzne značky, ktoré sú nám blízke, aby sme si na nich mohli ukázať princípy spomínané vo výslednej práci. Vysvetľuje nám aká je psychológia farieb, ktorú si často ani neuvedomujeme. Ako nás podvedome …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2022
- Supervisor: MgA. Miroslav Roubíček
- Reader: Jan Kolář, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINIGER, Ronald. \textit{Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/x6giss/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights