Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti – Ronald Steiniger
Ronald Steiniger
Bakalářská práce
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Anotace:
Bakalářská práce se ve své první části věnuje marketingu obecně a rozebírá základní pojmy spojené s tímto odvětví. Jako je například korporátní identita a s ní spojené pojmy. Dává zde jako příklad různé značky které jsou nám blízké aby jsme si na nich mohli ukázat principy zmiňované ve výsledné práci. Vysvětluje nám jaká je psychologie barev, kterou si často ani neuvědomujeme. Jak nás povědomě mohou …víceAbstract:
The first part of this bachelor thesis focuses on the surface level analysis of marketing and discusses the basic concepts associated with this industry. For example, corporate identity and similar concepts. There are examples of various well known brands, for better understanding of principles mentioned in the final work. This explains the colour psychology, which we often cannot even notice. Subconsciously …víceAbstract:
Bakalárska práca sa vo svojej prvej časti venuje marketingu všeobecne a rozoberá základné pojmy spojené s týmto odvetvím. Ako je napríklad korporátna identita a s ňou spojené pojmy. Dáva tu ako príklad rôzne značky, ktoré sú nám blízke, aby sme si na nich mohli ukázať princípy spomínané vo výslednej práci. Vysvetľuje nám aká je psychológia farieb, ktorú si často ani neuvedomujeme. Ako nás podvedome …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Jan Kolář, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka
Název
Vložil
Vloženo
Práva