Problematika dysgrafie u žáků na 1. stupni ZŠ – Mgr. Kateřina Kopecká
Mgr. Kateřina Kopecká
Bakalářská práce
Problematika dysgrafie u žáků na 1. stupni ZŠ
The problems of primary school dysgraphy children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení na prvním stupni základní školy. První dvě kapitoly jsou věnovány teoretickým poznatkům o specifických poruchách učení, zejména dysgrafii. Třetí kapitola je praktická. Obsahuje kazuistiky tři žáků včetně rozboru písemných projevů žáků a navrhnutí dalších reedukačních postupů.Abstract:
The bachelor work deal with problems of specific learning difficulties at primary school. First two chapters are dedicated to teoretical problems particulary to the theme of dysgrafic. Third chapter is practical. It contains three cases reports include analysis writinig expressions and proposals for reeducation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mb6xa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Efektivita postupu při budování pracovních návyků u žáků s PAS na základní autistické škole
Monika HEJLOVÁ -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová