Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku – Bc. Martin Timr
Bc. Martin Timr
Bakalářská práce
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti BARX Energy, s.r.o s návrhem na zlepšení propagace společnosti. Ze zjištěných informací je sestaven realizační návrh, který by měl přispět k silnějšímu postavení společnosti na konkurenčním trhu. V úvodu je vysvětlena teoretická část, která napomáhá orientovat se v problematice této práce. Zaměřil jsem se na marketingový …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of a company BARX Energy, Ltd. with a sugestion to improve the promotion of the company. There is an implement plan prepared out of located information, which should help to a stronger position of the company in a competitive market. The introduction explains the theoretical part, which helps to focus on issues of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jfsgd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Jakub Dufka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková