Návrh komunikační kampaně na internetu pro zvolenou firmu – Bc. Jakub KLESA
Bc. Jakub KLESA
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně na internetu pro zvolenou firmu
Communication Campaign Proposal on the Internet for a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně na internetu pro zvolenou firmu. Zvolenou firmou jsou Zdravotnické potřeby a poradenství s. r. o., se sídlem v Tachově. Diplomová práce je koncipována do teoretické a empirické části. V teoretické části jsou definovány pojmy úzce spjaté s marketingem na internetu. V empirické části diplomové práce je realizován marketingový výzkum, který hodnotí …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the proposal of a communication campaign on the Internet for a selected company. The chosen company is Zdravotnické potřeby a poradenství s. r. o., based in Tachov. The diploma thesis is designed into a theoretical and empirical part. The theoretical part defines the terms closely related to marketing on the Internet. In the empirical part of the diploma thesis, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLESA, Jakub. Návrh komunikační kampaně na internetu pro zvolenou firmu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA