Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR – Genta Allushi
Genta Allushi
Bakalářská práce
Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR
Marketing communication for Dove shower gels in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabýva analýzou marketingových komunikací sprchových gelů Dove na trhu Česke republiky. Celá analýza je zaměřena na dámské sprchové gely Dove v letech 2010 a 2011. Teoretická část práce se zabýva marketingem a jeho základní charakteristikou. Jsou zde rozebrány základní marketingové pojmy a na konec jsou zde rozebrány jednotlivé marketingové komunikace. V praktické části je představení …víceAbstract:
The key focus of the bachelor thesis is a critical analysis of the marketing communication strategy for Dove shower gels in the Czech market. In particular, the work explores strategies for shower gels for female consumers between years 2010 and 2011. The theoretical section provides an overview of the field of marketing and its basic characteristics, specifically, key marketing tools, definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34136
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jan Šmída
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34136
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko