Marta Zitová
Bachelor's thesis
Propagační mix
Promotion mix
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Propagační mix" na základě získaných dat statistickými metodami posuzuje účinnost propagačního mixu společností Tesco a Globus. Teoretická část práce přibližuje pojmy marketing, marketingový mix a jednotlivé části propagačního mixu. Největší prostor je zde věnován reklamě. Praktická část práce je věnována propagačnímu mixu firem Tesco a Globus. Na základě propagačního mixu …moreAbstract:
The aim of this thesis "Promotion mix" is to evaluate the effectiveness of the promotion mixes of Tesco and Globus, based on primary data and using statistical methods. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing mix, and the individual parts of a promotion mix, with most attention devoted to advertising. The practical part focuses on the promotion mix of the Tesco and Globus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Propagační mix
Jan Bauer -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michala Dušáková -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights