Marta Zitová
Bachelor's thesis
Propagační mix
Promotion mix
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Propagační mix" na základě získaných dat statistickými metodami posuzuje účinnost propagačního mixu společností Tesco a Globus. Teoretická část práce přibližuje pojmy marketing, marketingový mix a jednotlivé části propagačního mixu. Největší prostor je zde věnován reklamě. Praktická část práce je věnována propagačnímu mixu firem Tesco a Globus. Na základě propagačního mixu …viacAbstract:
The aim of this thesis "Promotion mix" is to evaluate the effectiveness of the promotion mixes of Tesco and Globus, based on primary data and using statistical methods. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing mix, and the individual parts of a promotion mix, with most attention devoted to advertising. The practical part focuses on the promotion mix of the Tesco and Globus …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Propagační mix
Jan Bauer -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michala Dušáková -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař
Názov
Vložil
Vložené
Práva