Role public relations v komunikačním mixu organizací – Bc. Šárka Kosková
Bc. Šárka Kosková
Bachelor's thesis
Role public relations v komunikačním mixu organizací
The Role of Public Relations in the Communications Mix of Organizations
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší otázku současné role PR v rámci komunikačního mixu obchodních společností, a to pomocí případové studie vzorové maloobchodní společnosti uplatňující principy společenské odpovědnosti firem (CSR). Práce si klade také dílčí cíle. Jednak zhodnocení vlivu CSR aktivit na zákaznické chování a pozitivní image značky, jednak efektivitu online PR v zasažení cílové skupiny komunikační …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the current role of PR in the marketing communications mix of companies, using a case study of a model retail company where the principles of corporate social responsibility (CSR) are applied. There are two partial goals included within the aim of the thesis. On the one hand, the evaluation of the influence of CSR activities on customer behavior and the positive image …moreKeywords
Marketing Integrovaná marketingová komunikace Marketingový komunikační mix Reklama Podpora prodeje Direct marketing Osobní prodej Public relations CSR (Společenská odpovědnost firem) Maloobchod Integrated Marketing Communications Marketing Communication Mix Advertising Sales Promotion Personal Selling CSR (Corporate Social Responsibility) Retail
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gabye/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
The embodiment of Corporate Social Responsibility (CSR) within hotel employees and it’s motivation factors
Christyn Li Ling Chew -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Soňa Hovadíková