Marketingová komunikace internetových obchodů – Bc. Aneta Tetíková
Bc. Aneta Tetíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingovou komunikaci internetových obchodů, zaměřených na prodej hraček – Pompo, Sparkys a Bambule. Druhým krokem bylo na základě analýz navrhnout vylepšení komunikace, za účelem zvýšení konkurenceschopnosti a ziskovosti. Na základě literární rešerše bylo zjištěno, že nejvhodnější metodou k získání výsledků bude obsahová analýza webových stránek …víceAbstract:
The aim of Bachelar Thesis was to analyse current marketing communication of eshops focused on toys selling – Pompo, Sparkys, Bambule. The next step was to make a proposal for improvement of communication based on previous analysis for a purpose to make shop more competitive and more profitable. It has been found out the most relevant method to get data is content analysis of webpages based on usage …víceKlíčová slova
SEO Sociální sítě Facebook Instagram PPC emailový marketing Social network email marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/w0kxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: Ing. Vendula Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Email marketing technologického startupu
Kristýna Němcová -
Effect of email marketing on consumer choice
Petra Sukeníková -
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Minh Vu Ngo -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez