Bc. Aneta Tetíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace internetových obchodů

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingovou komunikaci internetových obchodů, zaměřených na prodej hraček – Pompo, Sparkys a Bambule. Druhým krokem bylo na základě analýz navrhnout vylepšení komunikace, za účelem zvýšení konkurenceschopnosti a ziskovosti. Na základě literární rešerše bylo zjištěno, že nejvhodnější metodou k získání výsledků bude obsahová analýza webových stránek …více
Abstract:
The aim of Bachelar Thesis was to analyse current marketing communication of eshops focused on toys selling – Pompo, Sparkys, Bambule. The next step was to make a proposal for improvement of communication based on previous analysis for a purpose to make shop more competitive and more profitable. It has been found out the most relevant method to get data is content analysis of webpages based on usage …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: Ing. Vendula Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích