Bc. Karolína Hašková

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané společnosti

Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Abstract:
Předkládaná diplomová práce zpracovává téma budování globální značky produktu pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření inovativních návrhů za účelem expandování vybrané společnosti na širší světový trh. V první části práce jsou předložena teoretická východiska budování globální značky v současné moderní společnosti. K účelům práce byly zvoleny metody situační a …more
Abstract:
This thesis deals with building global brand product based on tools of integrated marketing communication. The aim of this thesis is to create innovative drafts for expansion of selected company to a wider global market. In the first part of this thesis there are specified theoretical bases for global brand building in a current modern society. For thesis purposes the methods of situational and structural …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní