Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané společnosti – Bc. Karolína Hašková
Bc. Karolína Hašková
Diplomová práce
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané společnosti
Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce zpracovává téma budování globální značky produktu pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření inovativních návrhů za účelem expandování vybrané společnosti na širší světový trh. V první části práce jsou předložena teoretická východiska budování globální značky v současné moderní společnosti. K účelům práce byly zvoleny metody situační a …víceAbstract:
This thesis deals with building global brand product based on tools of integrated marketing communication. The aim of this thesis is to create innovative drafts for expansion of selected company to a wider global market. In the first part of this thesis there are specified theoretical bases for global brand building in a current modern society. For thesis purposes the methods of situational and structural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b026a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček