Bc. Tereza Trávníčková

Diplomová práce

Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku

Digital marketing communication in selected company
Anotace:
V současné éře digitálního věku je pro podniky nezbytné, aby neustále inovovaly a přizpůsobovaly se rychlým změnám tržního prostředí. Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj inovativního modelu digitálního marketingu, jehož cílem je posílit konkurenceschopnost vybraného podniku prostřednictvím efektivního a strategického využití digitálních aktiv. Autorka nejprve provádí rozsáhlý průzkum současných …více
Abstract:
In the current era of the digital age, it is essential for businesses to continuously innovate and adapt to rapid changes in the market environment. This thesis focuses on the development of an innovative digital marketing model aimed at enhancing the competitiveness of the selected business through effective and strategic use of digital assets. The author first conducts an extensive survey of current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní