Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku – Bc. Tereza Trávníčková
Bc. Tereza Trávníčková
Master's thesis
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Digital marketing communication in selected company
Abstract:
V současné éře digitálního věku je pro podniky nezbytné, aby neustále inovovaly a přizpůsobovaly se rychlým změnám tržního prostředí. Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj inovativního modelu digitálního marketingu, jehož cílem je posílit konkurenceschopnost vybraného podniku prostřednictvím efektivního a strategického využití digitálních aktiv. Autorka nejprve provádí rozsáhlý průzkum současných …moreAbstract:
In the current era of the digital age, it is essential for businesses to continuously innovate and adapt to rapid changes in the market environment. This thesis focuses on the development of an innovative digital marketing model aimed at enhancing the competitiveness of the selected business through effective and strategic use of digital assets. The author first conducts an extensive survey of current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a4x7w/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Analýza přípravných utkání z hlediska vnitřního a vnějšího zatížení hráček a hráčů tenisu
Veronika DEPTOVÁ -
Možnosti a předpoklady zavedení a fungování podnikatelského inkubátoru v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity
Johana Koutná -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova