Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance – Adam Hanuš
Adam Hanuš
Master's thesis
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Formulation of inbound marketing strategy for resort in Sri Lanka
Anotácia:
Cílem diplomové práce je návrh a provedení inbound marketingové strategie pro firmu Nature Cabanas & Floating Restaurant Ltd., která vlastní resort s restaurací na Srí Lance tak, aby byl resort pro cestovatele atraktivní, známou a důvěryhodnou značkou. V teoretické části práce jsou rozpracovány možnosti využití marketingu internetu, zejména se zaměřením na inbound marketing. Praktická část se skládá …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the formulation and implementation of the inbound marketing strategy for the Nature Cabanas & Floating Restaurant Ltd., which runs a resort with a restaurant in Sri Lanka. The strategy is aimed at making the resort attractive, notable and credible for travelers. In the theoretical part of the thesis, the opportunities to employ internet marketing strategies are elaborated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78890
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout