Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu – Pavla Vavřínová
Pavla Vavřínová
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
The competitive environment in the hotel industry in the selected region
Anotace:
Téma bakalářské práce je konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a návrhovou část. V teoretické části jsou informace, vycházející z odborné literatury a vztahující se k tématu práce, tj. vymezení pojmu trh, konkurence, konkurenceschopnost, SWOT analýza, marketingový výzkum a marketingová komunikace. Praktická část se zaměřuje na …víceAbstract:
The topic of the bachelor work is a competitive environment of the hotel industry in a selected region. The thesis is divided into theoretical, practical and final part. The theoretical part contains information based on the literature and related to the topic of work, i.e. definition of market, competition, competitiveness, SWOT analysis, marketing research and marketing comunication. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14306/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAVŘÍNOVÁ, Pavla. \textit{Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xeukhh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová