Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Bc. Michaela Janourková
Bc. Michaela Janourková
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication mix proposal for the new product line
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady je navrhnout některé části pro komplexní marketingovou kampaň. Práce řeší problematiku zavádění nového typu nealkoholického nápoje na trh. Na základě provedené situační analýzy vymezuje tržní postavení nové výrobkové řady relaxačních nápojů značky ZENONADE a budoucí segmenty uživatelů. Provedené analýzy a dosavadní zkušenosti …moreAbstract:
The aim of the thesis titled Proposal of communication mix of the new product line is to propose some part of a comprehensive marketing campaign. Thesis describes the issue of introducing a new type of soft drink on the market. Based on the situational analysis defines the market position of the new product line of relaxation drinks brand ZENONADE and future segments of users. Performed analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jmnvf/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová