Bc. Michaela Janourková

Master's thesis

Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady

Communication mix proposal for the new product line
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady je navrhnout některé části pro komplexní marketingovou kampaň. Práce řeší problematiku zavádění nového typu nealkoholického nápoje na trh. Na základě provedené situační analýzy vymezuje tržní postavení nové výrobkové řady relaxačních nápojů značky ZENONADE a budoucí segmenty uživatelů. Provedené analýzy a dosavadní zkušenosti …more
Abstract:
The aim of the thesis titled Proposal of communication mix of the new product line is to propose some part of a comprehensive marketing campaign. Thesis describes the issue of introducing a new type of soft drink on the market. Based on the situational analysis defines the market position of the new product line of relaxation drinks brand ZENONADE and future segments of users. Performed analysis and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní