Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch – Bc. Andrea Szászová
Bc. Andrea Szászová
Bachelor's thesis
Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch
Possibilities of the Use of Facebook and Guerrilla Marketing in Anton Bernolák Library in Nové Zámky
Abstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing and its use in library. The work is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to internet marketing in general and a separate section of this chapter deals with the social network site Facebook and guerrilla marketing. The practical part of the thesis deals with mapping of the marketing in the Anton Bernolák Library. In the next …moreAbstract:
Bakalárska práca sa venuje internetovému marketingu a jeho využitiu v knižnici. Práca je rozdelená na dve časti. Prvá teoretická časť je venovaná internetovému marketingu všeobecne a samostatná časť tejto kapitoly je venovaná sociálnej sieti Facebook a guerillovému marketingu. V praktickej časti sa práca zaoberá zmapovaním marketingu v Knižnici Antona Bernoláka. Následne je tu popísané využitie Facebooku …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f0bg0/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2013
- Supervisor: PhDr. Martin Krčál, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZÁSZOVÁ, Andrea. \textit{Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/xffg1a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Marketing na internetu
Dmytro Trofymchuk -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek