Sára Doanová
Bakalářská práce
Influencer Marketing
Influencer marketing
Anotace:
Tato Bakalářská práce je věnována problematice influencer marketingu, a jeho roli a možnostem v průběhu budování a propagace konkrétní značky prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je navržení marketingové strategie s využitím influencer marketigu, za účelem zlepšení propagace značky Primark v České republice a nárůstu prodeje jejích produktů. Práce se nejprve zaobírá teoretickými východisky …víceAbstract:
This Bachelor thesis is devoted to the issue of influencer marketing, and its role and possibilities in the course of building and promoting a specific brand through social networks. Its goal is to design a marketing strategy using influencer marketing in order to improve the promotion of the Primark brand in the Czech Republic and increase the sales of its products. The work first deals with the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Influencer marketing a jeho využití pro propagaci hotelů
Milan Dobrovolný