Bc. Michaela Cafourková

Bakalářská práce

Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží

Bearings czech customers to brand and his sensation of branded goods
Anotace:
Práce se zabývá pojetím značky a značkového zboží. Nejprve stručně poukazuje na to, jak se spotřebitelé v České republice staví ke značce a značkovému zboží obecně. Dále se věnuje vzniku trhů, značky a značkového zboží a také úloze psychologie v dané oblasti. Blíže se zabývá některými průzkumy, jak značka a značkové zboží působí na spotřebitele a čemu dávají přednost. Práce je ukončena vlastním dotazníkovým …více
Abstract:
This work delas with conception of brand and branded goods. First it shortly refers to how customers in Czech republic stand to brand and branded goods in general. Furthermore, it shows beginning markets brand and branded goods and role of psychology in this area. It deals deeper with surveys how brad and branded goods responsible for customers and their advice to. This work is ended own questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2011
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní