Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží – Bc. Michaela Cafourková
Bc. Michaela Cafourková
Bakalářská práce
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
Bearings czech customers to brand and his sensation of branded goods
Anotace:
Práce se zabývá pojetím značky a značkového zboží. Nejprve stručně poukazuje na to, jak se spotřebitelé v České republice staví ke značce a značkovému zboží obecně. Dále se věnuje vzniku trhů, značky a značkového zboží a také úloze psychologie v dané oblasti. Blíže se zabývá některými průzkumy, jak značka a značkové zboží působí na spotřebitele a čemu dávají přednost. Práce je ukončena vlastním dotazníkovým …víceAbstract:
This work delas with conception of brand and branded goods. First it shortly refers to how customers in Czech republic stand to brand and branded goods in general. Furthermore, it shows beginning markets brand and branded goods and role of psychology in this area. It deals deeper with surveys how brad and branded goods responsible for customers and their advice to. This work is ended own questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cfgie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současná morální psychologie a výzkum náboženství: Srovnání koncepcí Jonathana Haidta a Joshuy Greena
Eva Daňková -
Narativní teorie osobní identity a její kritická reflexe z pohledu psychologie
Daniel Krchňák -
Česká psychologie za totality 1948-1989: cestičky přes překážky doby
Markéta Černá -
Psychologie osobnosti ve službách
Andriana Fizeshi -
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Petra HOŘEJŠOVÁ -
Vliv reklamy na spotřební chování
Daniela Řičanová -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Vliv reklamy na spotřební chování
Jan Zelenka