Veronika ŽÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza narušené komunikační schopnosti ve foneticko-fonologické rovině

Analysis of phonetic and phonology in impaired communication skills
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá narušenou komunikační schopností ve foneticko-fonologické rovině u dětí nastupujících do 1. třídy základního vzdělávání. Práce je teoreticko-aplikačního charakteru. V teoretické části, na základě studia odborných pramenů jsou rozpracovaná témata vztahující se k narušené komunikační schopnosti, jako je komunikace, vývoj řeči, fonetická výstavba, ale také vymezení jednotlivých …more
Abstract:
This bachelor thesis investigates impaired communication skills at phonetic-phonological level for children entering primary education. The work is of theoretical-application nature. In the theory part, based on a of study of professional resources, the themes related to impaired communication skills such as communication, speech development, phonetical development, and also definition of individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽÁKOVÁ, Veronika. Analýza narušené komunikační schopnosti ve foneticko-fonologické rovině. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta