Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her – Bc. Vlada Iakovleva
Bc. Vlada Iakovleva
Master's thesis
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Marketing mix optimization based on the game theory
Abstract:
Teorie her je jednou z nejdůležitějších ekonomických a matematických věd, která zkoumá principy rozhodování v situacích, ve kterých několik subjektů spolu komunikují. Rozhodnutí, která někdo dělá, ovlivňují rozhodnutí ostatních a výsledek interakce jako celku. Hlavním cílem diplomové práce je pomocí zkoumání zjistit, jak teorie her nejlépe pomůže společnostem s výběrem, „kam investovat“ a do jakých …moreAbstract:
Game theory is one of the most important economic and mathematical sciences, which examines the principles of decision-making in situations in which several subjects communicate with each other. The decisions that someone makes affect the decisions of others and the outcome of the interaction as a whole. The main goal of the diploma thesis is to find out how game theory will best help companies with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lokqm/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Teorie her v marketingu
Pavel Smola -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová