Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace) – Ing. Radka Říšská
Ing. Radka Říšská
Bakalářská práce
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Loyalty programs and effective targeted sales support through loyalty programs (segmentation)
Anotace:
Bakalářská práce hodnotí a popisuje projekt, jehož 7letá historie sleduje pozitivní vývoj podložený výsledky. Hodnocení projektu je v souladu s měřitelnou zpětnou vazbou. V práci jsou sledovány soubory různých motivačních nástrojů, jak krátkodobého tak i dlouhodobého charakteru. Práce hodnotí systém stimulů a motivačních nástrojů pro podporu a získávání nových zákazníků. Další částí práce je popis …víceAbstract:
Bachelor thesis evaluates and describes a project whose 7-year history monitors positive development based on good results. Project evaluation is in accordancewith measurable feedback. In the thesis sets of different motivating tools are monitored, of both short- and long-term nature. The thesis evaluates system of motivation tools for support and acquisition of new customers. Another part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fjcq5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická