Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace) – Ing. Radka Říšská
Ing. Radka Říšská
Bachelor's thesis
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Loyalty programs and effective targeted sales support through loyalty programs (segmentation)
Abstract:
Bakalářská práce hodnotí a popisuje projekt, jehož 7letá historie sleduje pozitivní vývoj podložený výsledky. Hodnocení projektu je v souladu s měřitelnou zpětnou vazbou. V práci jsou sledovány soubory různých motivačních nástrojů, jak krátkodobého tak i dlouhodobého charakteru. Práce hodnotí systém stimulů a motivačních nástrojů pro podporu a získávání nových zákazníků. Další částí práce je popis …moreAbstract:
Bachelor thesis evaluates and describes a project whose 7-year history monitors positive development based on good results. Project evaluation is in accordancewith measurable feedback. In the thesis sets of different motivating tools are monitored, of both short- and long-term nature. The thesis evaluates system of motivation tools for support and acquisition of new customers. Another part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fjcq5/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍŠSKÁ, Radka. \textit{Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/xihf9d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická