Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením – Vladimíra VANKOVÁ
Vladimíra VANKOVÁ
Master's thesis
Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením
Language and communicative competence of students with mental disability
Abstract:
V diplomové práci se zabývám jazykovou a komunikační kompetencí žáků s lehkým mentálním postižením. V první kapitole teoretické části se zaměřuji na klíčové kompetence, a to především jazykovou a komunikační kompetenci. Zároveň se také zaměřuji na komunikační kompetenci v rámci Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením …moreAbstract:
In my diploma thesis I deal with language and comunicate competence of mild mental disabled pupils. The first chapter of the teoretical part is concentrated on key?s competence especially language and comunicated competence. Currently I also focuse on competence in framework educational program for basic education in supplement which govern education mild mental disabilities pupils. Given the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Accessible from:: 2. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VANKOVÁ, Vladimíra. Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ