Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením – Vladimíra VANKOVÁ
Vladimíra VANKOVÁ
Diplomová práce
Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením
Language and communicative competence of students with mental disability
Anotace:
V diplomové práci se zabývám jazykovou a komunikační kompetencí žáků s lehkým mentálním postižením. V první kapitole teoretické části se zaměřuji na klíčové kompetence, a to především jazykovou a komunikační kompetenci. Zároveň se také zaměřuji na komunikační kompetenci v rámci Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením …víceAbstract:
In my diploma thesis I deal with language and comunicate competence of mild mental disabled pupils. The first chapter of the teoretical part is concentrated on key?s competence especially language and comunicated competence. Currently I also focuse on competence in framework educational program for basic education in supplement which govern education mild mental disabilities pupils. Given the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANKOVÁ, Vladimíra. Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ