Eva Masárová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace společnosti XY

Analysis of Marketing Communications of the Company XY
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. První část pojednává o teoretických základech z oblasti marketingové komunikace, popisuje základní informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích či jednotlivých moderních trendech. V závěru první části je vysvětlena důležitost marketingového prostředí, …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communications in the company UNIQA, joint stock insurance company. The work is divided in two parts. The first part discusses the theoretical foundations of marketing communication, describes the basic information about the marketing mix, marketing strategies and various modern trends. Conclusion of the first part explains the importance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Masárová, Eva. Analýza marketingové komunikace společnosti XY. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe