Analýza marketingové komunikace společnosti XY – Eva Masárová
Eva Masárová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti XY
Analysis of Marketing Communications of the Company XY
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. První část pojednává o teoretických základech z oblasti marketingové komunikace, popisuje základní informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích či jednotlivých moderních trendech. V závěru první části je vysvětlena důležitost marketingového prostředí, …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communications in the company UNIQA, joint stock insurance company. The work is divided in two parts. The first part discusses the theoretical foundations of marketing communication, describes the basic information about the marketing mix, marketing strategies and various modern trends. Conclusion of the first part explains the importance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zverejniť od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Masárová, Eva. Analýza marketingové komunikace společnosti XY. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková