Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o. – Bc. Michaela Chmelová
Bc. Michaela Chmelová
Diplomová práce
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Analysis of the marketing mix in BANNER s.r.o. company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku, analýzou jeho současných nástrojů a doporučení pro tvorbu nového efektivnějšího mixu. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V první části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu, jeho jednotlivých nástrojů a teoretická východiska pro sestavení situační analýzy. V druhé části je představena firma BANNER …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing mix in a concrete company, analyzing its current tools and recommendations for creating a more efficient mix. The work is divided into theoretical and practical part. The first section explains the basic concepts related to the marketing mix, the individual instruments and theoretical basis for the preparation of the situation analysis. In the second part is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/habzq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova