Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o. – Bc. Michaela Chmelová
Bc. Michaela Chmelová
Master's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Analysis of the marketing mix in BANNER s.r.o. company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku, analýzou jeho současných nástrojů a doporučení pro tvorbu nového efektivnějšího mixu. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V první části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu, jeho jednotlivých nástrojů a teoretická východiska pro sestavení situační analýzy. V druhé části je představena firma BANNER …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing mix in a concrete company, analyzing its current tools and recommendations for creating a more efficient mix. The work is divided into theoretical and practical part. The first section explains the basic concepts related to the marketing mix, the individual instruments and theoretical basis for the preparation of the situation analysis. In the second part is introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/habzq/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova