Řízení vztahu se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku – Aneta KRAMAŘÍKOVÁ
Aneta KRAMAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahu se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitivenes
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku Z - PRINC GOLD, s.r.o. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci s podnikem spokojeni a co by měl podnik vylepšit, aby se do něj klienti rádi vraceli a uskutečňovali zde svůj nákup šperku nebo módního doplňku. K tomuto zjištění dopomohlo dotazníkové šetření. První část …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company Z - PRINC GOLD, s.r.o. The aim of this work is to ascertain how customers are satisfied with the company and what the firm should improve for clients to like coming back and realize their purchase of jewellery or fashion accessory. A questionnaire survey helped to achieve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMAŘÍKOVÁ, Aneta. \textit{Řízení vztahu se zákazníkem a jeho význam pro posílení$\backslash$nl$\{\}$ konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/xq8v1l/.
Jak správně citovat práci
KRAMAŘÍKOVÁ, Aneta. Řízení vztahu se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami hotelu XY
Nikola Pražáková -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Veronika MAREČKOVÁ -
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Daniela Puldová -
Konkurenceschopnost v gastronomii
Petr Mitlehner -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Klára ZADRAŽILOVÁ -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Lázně Aurora Třeboň a jejich konkurenceschopnost na trhu.
Jan Bednář