Aneta KRAMAŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Řízení vztahu se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku

Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitivenes
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku Z - PRINC GOLD, s.r.o. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci s podnikem spokojeni a co by měl podnik vylepšit, aby se do něj klienti rádi vraceli a uskutečňovali zde svůj nákup šperku nebo módního doplňku. K tomuto zjištění dopomohlo dotazníkové šetření. První část …viac
Abstract:
Bachelor thesis deals with customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company Z - PRINC GOLD, s.r.o. The aim of this work is to ascertain how customers are satisfied with the company and what the firm should improve for clients to like coming back and realize their purchase of jewellery or fashion accessory. A questionnaire survey helped to achieve …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAMAŘÍKOVÁ, Aneta. Řízení vztahu se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management