Poslech v učebnicích pro druhý stupeň základních škol – Bc. Jana DVOŘÁKOVÁ
Bc. Jana DVOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Poslech v učebnicích pro druhý stupeň základních škol
Listening in textbooks for the lower secondary schools
Abstract:
In this final work I deal with a topic of listening and listening comprehension at the lower secondary schools, especially fourteen or fifteen-year old pupils. The final work is divided into two basic parts - practical and theoretical. There are different subchapters connected with listening in the theoretical part. In these chapters, you can find a characterization of listening, what its importance …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se věnuje poslechu, druhům poslechu, roli učitele a druhy cvičení. V praktické části jsou porovnávány dvě nejpoužívanější učebnice - Project 3 a Project 4. Na závěr jsou uvedeny komentáře a výsledky výzkumu.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Jana. Poslech v učebnicích pro druhý stupeň základních škol. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
Karina DRÁBOVÁ -
Multimediální učební materiál pro výuku informatiky na 1. stupni ZŠ pro žáky se sluchovým postižením
Radek Červinka