Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy – Bc. Jiří Šebek
Bc. Jiří Šebek
Master's thesis
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
The importance of on-line marketing in the marketing mix
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým marketingem. On-line marketing představuje nezbytnou a stále se vyvíjející součást marketingového mixu firem. Cílem teoretické části této práce je zachytit jeho aktuální stav. Internetový marketing je v práci představen, charakterizován a srovnán s klasickým marketingem. Srovnání s klasickým marketingem doplňuje popis pozitivních a negativních stránek on …moreAbstract:
This thesis deals with internet marketing. On-line marketing is an essential and evolving part of the marketing mix of companies. The goal of theoretical part of this work is to capture its current state. Internet marketing is introduced, characterized and compared with classic marketing. Comparison with classic marketing is followed by the description of the positive and negative aspects of the online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tj1e0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták