Bc. Kateřina HORNÁ
Master's thesis
Asistent a učitel ve společném vzdělávání
Asistent and teacher in collective education
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na legislativní vymezení asistenta pedagoga, na jeho náplň práce a kompetence. Práce popisuje rozdíly mezi pracovní pozicí asistenta pedagoga a osobním asistentem. Práce je dále zaměřena na legislativní vymezení inkluzivního vzdělávání, vysvětluje rozdíl mezi integrací a inkluzí, popisuje náležitosti individuálního vzdělávacího plánu. Stěžejní část diplomové práce je orientována …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the legislative definition of the assistant teacher, his content and competencies. The thesis describes the differences between the position of the teaching assistant and the personal assistant. The work is further focused on the legislative definition of inclusive education, explains the difference between integration and inclusion, describes the requirements of an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORNÁ, Kateřina. Asistent a učitel ve společném vzdělávání. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / USPP-UNJ
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights