Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy – Bc. Inna Pavlová
Bc. Inna Pavlová
Bachelor's thesis
Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy
National mentality as a factor affecting relations
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo pomocí odborné literatury analyzovat a dokázat důležitost existence firemní kultury v obchodních vztazích. Z analýzy, kterou jsem provedla za pomoci dotazníku, se dozvíme, na jaké úrovni funguje firemní kultura v luxusním obchodě s potravinami Julius Meinl v Praze. Jedním z cílů bylo také zjistit, zda existuje rozdíl mezi rakouským a českým stylem firemní kultury …viacAbstract:
The main objective of this thesis was to analyze using professional literature and demonstrate the importance of a corporate culture in business relationships . The analysis that I conducted with the help of a questionnaire, we will learn what level of corporate culture works in a luxury grocery store Julius Meinl in Prague. One of the objectives was to find out whether there is a difference between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10139/vsh_b_a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Barbora Koklarová
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLOVÁ, Inna. \textit{Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/xt7rcf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková