Bc. Edita Okamurová

Bakalářská práce

Sprachlernspiele für Schüler/innen mit sozialer Phobie im DaF-Unterricht

Language learning games for students with social phobia in GFL lessons
Abstract:
The thesis deals with students with social phobia and with games in GFL-lessons as a therapeutic element. The theoretical part presents knowledge about social phobia and the specifics of adolescence. It also informs about games in foreign language teaching. The practical part contains educational games, which I created based on the theoretical part. In the empirical part I present the feedback on the …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá žáky se sociální fobií na 2. stupni ZŠ (či odpovídajících stupních gymnázia) a hrou ve výuce němčiny jako terapeutickým prvkem. Teoretická část představuje poznatky o sociální fobii a specifikách dospívání. Dále se zabývá hrami ve výuce cizího jazyka. Praktická část obsahuje vlastní vytvořené výukové hry vycházející z teoretických poznatků. Cílem závěrečné empirické části …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta