Sprachlernspiele für Schüler/innen mit sozialer Phobie im DaF-Unterricht – Bc. Edita Okamurová
Bc. Edita Okamurová
Bakalářská práce
Sprachlernspiele für Schüler/innen mit sozialer Phobie im DaF-Unterricht
Language learning games for students with social phobia in GFL lessons
Abstract:
The thesis deals with students with social phobia and with games in GFL-lessons as a therapeutic element. The theoretical part presents knowledge about social phobia and the specifics of adolescence. It also informs about games in foreign language teaching. The practical part contains educational games, which I created based on the theoretical part. In the empirical part I present the feedback on the …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá žáky se sociální fobií na 2. stupni ZŠ (či odpovídajících stupních gymnázia) a hrou ve výuce němčiny jako terapeutickým prvkem. Teoretická část představuje poznatky o sociální fobii a specifikách dospívání. Dále se zabývá hrami ve výuce cizího jazyka. Praktická část obsahuje vlastní vytvořené výukové hry vycházející z teoretických poznatků. Cílem závěrečné empirické části …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbz9a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
Gabriela Gábrišová -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková