Yaroslav Kerechanyn
Master's thesis
Globální marketing a lokální kultura
Global marketing and local culture
Abstract:
Cílem této diplomové práce je specifikovat problematiku vlivu kultury na marketing a vysvětlit Hofstedeho teorii kulturních dimenzí. Prvním dílčím cílem je analyzovat společnost Hyundai, zejména její marketingovou komunikaci v České republice. Druhým dílčím cílem je a na základě optiky Hofstedeho teorie vyložit vybrané části marketingové komunikace zkoumané společnosti. Tato diplomová práce bude rozdělena …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to specify the issue of the influence of culture on marketing and to explain Hofstede's theory of cultural dimensions. The first partial objective is to analyze Hyundai, especially its marketing communications in the Czech Republic. Second partial goal is, and based on the optics of Hofstede's theory, interpret selected parts of the marketing communication of the surveyed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tewmk/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická