Globální marketing a lokální kultura – Yaroslav Kerechanyn
Yaroslav Kerechanyn
Diplomová práce
Globální marketing a lokální kultura
Global marketing and local culture
Anotace:
Cílem této diplomové práce je specifikovat problematiku vlivu kultury na marketing a vysvětlit Hofstedeho teorii kulturních dimenzí. Prvním dílčím cílem je analyzovat společnost Hyundai, zejména její marketingovou komunikaci v České republice. Druhým dílčím cílem je a na základě optiky Hofstedeho teorie vyložit vybrané části marketingové komunikace zkoumané společnosti. Tato diplomová práce bude rozdělena …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to specify the issue of the influence of culture on marketing and to explain Hofstede's theory of cultural dimensions. The first partial objective is to analyze Hyundai, especially its marketing communications in the Czech Republic. Second partial goal is, and based on the optics of Hofstede's theory, interpret selected parts of the marketing communication of the surveyed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tewmk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická