Ing. Ondřej Kavalír

Master's thesis

Využití online marketingu při budování firmy

Using online marketing to build a business
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingu při zakládání firmy nebo zahájením propagace v online marketingovém prostředí. Cílem práce je 1) definovat samotný pojem marketing a podrobně představit nástroje marketingové komunikace; 2) analyzovat a porovnat dvě navzájem konkurenční firmy s ohledem na využívání nástrojů online komunikace; 3) představení konkrétního subjektu a navržení řešení …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing when starting a company or starting promotion in an online marketing environment. The aim of the thesis is 1) To define the very concept of marketing and introduce in detail the tools of marketing communication; 2) analyse and compare two competing companies with respect to use of online communication tools; 3) case study of specific subject …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ts094/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry