Andrea Klimentová
Master's thesis
Positioning značky Kofola
Positioning of Kofola brand
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky Kofola se zaměřením na čepovanou verzi nápoje Kofola Original. Hlavním cílem této práce je s pomocí vlastního výzkumu zjistit pozici značky Kofola v myslích českých spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou s pomocí odborné literatury shrnuty teoretické poznatky a vysvětleny pojmy vztahující se k danému …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of Kofola's positioning focusing on the draft version of the Kofola Original drink. The main objective of this thesis is to determine the position of Kofola brand in the minds of Czech consumers based on own research. The thesis is divided into the theoretical and practical part. First chapter summarizes the theoretical knowledge and explains concepts related to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72524
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova