Bc. Marek Bačo

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích

New Trends in marketing communication - viral marketing in interactive media
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je objasnění základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním prostředí. Práce by měla čtenářům umožnit pochopení tohoto nového trendu, který je stále více využíván v rámci moderní integrované marketingové komunikace. V této práci hledám odpovědi na konkrétní otázky vyplývající ze současného vývoje marketingové komunikace a zároveň uvádím příklady …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain basic principles and all aspects of viral marketing in digital media. This paper should provide to all readers full understanding of this new trend, which is used by modern integrated marketing communication. In this work I am looking for concrete answers resulting from today’s evolution of marketing communication. This work also contains examples …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní